رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود (۱۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۳۵۳
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود (۱۲ بهمن ۱۴۰۲)
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی از فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن وارد کشور شده و سامانه بارشی بعدی یکشنبه ۱۵ بهمن ماه وارد کشور می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه و روز‌های آتی، اظهار کرد: در مناطقی از سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شمال غرب کشور انتظار بارش پراکنده برف و باران را داریم.

وی افزود: برای فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن، ورود سامانه بارشی بعدی در نوار غربی کشورمان و بارندگی پیش‌بینی شده است که بعدازظهر همان روز بارش‌ها به قزوین، البرز، تهران، غرب و جنوب غرب اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان و جنوب کرمان و سیستان‌وبلوچستان می‌رسد.

وی ادامه داد: بارش‌ها در نیمه شمالی کشور به صورت برف و باران باشد و در جنوب و جنوب غرب به شکل باران گاهی با رعد و برق و وزش باد است.

گودرزی با پیش بینی وضعیت آب و هوای روز ۱۳ بهمن نیز بیان کرد: در روز جمعه گستره بارش ها، بیشتر مناطق کشور، به غیر از بخش‌هایی در مرکز کشور مثل نیمه شرقی اصفهان، یزد و نیمه شرقی کرمان که بارش‌های پراکنده و خفیف دارد را دربر می‌گیرد.

وی افزود: روز شنبه این سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور قرار دارد که به تدریج از کشور خارج می‌شود و سامانه بارشی جدید روز یکشنبه هفته آینده وارد کشور می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در نیمه غربی و نوار شمالی و روز‌های شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور کاهش دما پیش بینی می‌شود.

گودرزی یادآور شد: تهران امروز بارش پراکنده دارد و بیشینه دما امروز به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد و هوای تهران طی روز‌های آتی سرد‌تر خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->